Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 28.07.2020, orędzie Maryi, Królowej Pokoju

Kochane dzieci, otwórzcie swe serca na Prawdę Boga. Ludzkość idzie duchowo ślepa i Moje biedne dzieci zmierzają ku wielkiej przepaści duchowej. Nie pozwólcie, aby ciemności demona oderwały was od drogi prawdy. Zdążacie ku przyszłości [pełnej] wątpliwości i niepewności. Przyjdzie dzień, w którym wielu będzie szukało prawdy, a znajdą ją [tylko] w nielicznych miejscach. Ja jestem waszą Matką Bolesną i cierpię z powodu tego, co nadchodzi na was. Bagno fałszywych doktryn zakazi wielu [kapłanów i osób] konsekrowanych i śmierć będzie obecna w sercu Kościoła. Kochajcie prawdę i brońcie jej. Cokolwiek się stanie, wytrwajcie w wierności prawdziwemu Magisterium Kościoła Mojego Jezusa. Dajcie Mi swe dłonie, a Ja zaprowadzę was do Mego Syna Jezusa. Naprzód bez lęku! To jest wiadomość, jaką dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję za to, że pozwoliliście Mi spotkać się z wami tutaj jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Komentarz: W czekających nas już niedługo czasach ogromnego zamętu w Kościele i świecie Maryja wskazuje nam na Jezusa i naukę Kościoła jako bezpieczny fundament, na którym można i trzeba się oprzeć. Wzywa nas też do, często heroicznej, wierności Prawdzie, abyśmy za wszelką cenę trzymali się mocno tej Prawdy, jaką Bóg objawił w Kościele i przez Kościół. Tylko tak zdołamy się oprzeć fałszywym, błędnym naukom, prowadzącym do piekła na ziemi i w wieczności, i osiągnąć zbawienie. Uchwyćmy się mocno wyciągniętej ku nam macierzyńskiej dłoni Maryi, aby Ona mogła nas doprowadzić do pełnego poznania Jej Syna i całkowitego zjednoczenia z Nim.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij