Luz de Maria de Bonilla (Argentyna), 18.01.2022., orędzie Jezusa

Umiłowany Ludu Mój:

Kocham was, wzywam was do trwania w Mej Woli, postępując jak ci, którymi jesteście: Moimi prawdziwymi dziećmi. Ceńcie sobie każdą chwilę, [wykorzystując ją], aby przeżywać ją w miłości braterskiej, z sercem z ciała i z pełną świadomością. Spełniajcie [to] miłując Mego Ojca ponad wszystko, nie zapominając o Mej Matce i o Moim umiłowanym Dowódcy Wojsk Niebieskich [św. Michale Archaniele].

Moje Legiony Anielskie trwają [na straży] nad ludzkością, aby odpowiedzieć na wezwanie tego, kto o to prosi.

Przeżywacie Oczyszczenie, i przyroda jest w chaosie [dosł. w konwulsjach]. Żywioły burzą się pod wpływem niektórych flar słonecznych, które zmieniają magnetyzm Ziemi, sprawiając, że komunikacja będzie zakłócona, a płyty tektoniczne się uaktywnią. Ciało ludzkie zmienia się przyjmując to, co nie jest normalne, żeby wasz organizm to sobie przyswajał.

Człowiek przeżywa chwile niepewności. Zbliża się moment, w którym żle wykorzystana nauka sprawi, że będziecie żyć w ciemności [blackout?], dlatego wezwałem was, żebyście się przygotowali.

Módlcie się, dzieci, zbliża się wojna i ludzkość cierpi.

Módlcie się, dzieci, wulkany wciąż się uaktywniają i Moje dzieci cierpią.

Módlcie się, dzieci, podążąjcie za prawdziwym Magisterium Kościoła [a nie tym fałszywym].

Nie bójcie się ciemności, bójcie się zatracić swą duszę.

Trwajcie w czujności, dzieci Moje! Księżyc ukazuje się [jakby] zakrwawiony [zaćmienie księżyca], zapowiadając ból Mych [dzieci].

Tak zwany Pierścień Ognia na Pacyfiku wstrząsa ziemią [aż z samych] głębin morskich z większą siłą niż w przeszłości, pod wpływem Słońca.

Zobaczycie pierścień na słońcu, pierścień ognia, który da się zobaczyć z ważnych krajów, a zwłaszcza z jednego [z nich].

Wzywam was na nowo, dzieci, do przygotowania się duchowo i za pomocą tego, co Moje dzieci mogą zgromadzić. Popatrzcie na zwierzęta, które przewidują klimat i przechowują pokarm na [czas], kiedy nie mogą wychodzić, by szukać czegoś, dzięki czemu mogą przeżyć.

Mój Lud musi być czujny i roztropny, kiedy Mój Dom [Niebo] was ostrzega. Ci, którzy nie mogą zebrać pokarmów, będą wspomagani przeze Mnie. Nie lękajcie się, nie lękajcie się, nie wpadajcie w niepokój.

Czas jest teraz! Przyjładajcie uwagę do znaków… nie bądźcie duchowymi ślepcami!

Przyśpieszcie kroku, gdy elita się szybko podnosi zyskując większą władzę.

Miejcie świadomość, że JA JESTEM KTÓRY JESTEM (Wj 3, 14).

Strzegę was, kocham i wam [to wzystko] ogłaszam, żebyście nie zostali wzięci z zaskoczenia.

Przychodźcie do Mnie, przyjmujcie Mnie w Eucharystii, ale zanim przyjdziecie do Mnie, pojednajcie się z bliźnim. Wy nie osądzajcie (Mt 7, 1), gdyż to należy do Mnie.

Przyjdźcie do Mnie z czystym sercem, w wewnętrznej ciszy, abyście nie byli jak faryzeusze. Zachowujcie pokój wewnętrzny, wejdźcie do wewnętrznej komnaty [duszy] i spotkajcie [tam] Mnie, oczekuję was.

Żyjcie w miłości braterskiej, nie używajcie Moich Świątyń do niszczenia swoich braci. Wybaczjcie sobie i miłujcie się jako Mój Lud.

Błogosławię was Moim Sercem. Błogosławię was Moją Miłością. Wasz Jezus

Witaj, Najczystsza Maryjo, bez grzechu poczęta (x3).

Komentarz Luz de Maria: Bracia: Nasz Pan Jezus Chrystus wzywa nas do spełniania pierwszego przykazania: „Będziesz miłował Pana, Boga twego, całym swoim sercem, całą swoją duszą i ze wszystkich swych sił (Pwt 6, 5)”. Wzywa nas do życia w bratniej miłości, żebyśmy dostrzegali Go w braciach, a to po to, żebyśmy pojęli, że odizolowani nie zdołamy stawić czoła temu, co nadchodzi. W tym Wezwaniu nasz Pan Jezus Chrystus daje nam zobaczyć oczyszczające ludzkość wydarzenia, tak delikatnie mówi nam o wielkim blackoucie, nazywając to źle wykorzystaną nauką, żebyśmy to zrozumieli; tak samo mówi nam o wojnie, żebyśmy przygotowali się duchowo i za pomocą tego, co każdy z nas posiada według własnych możliwości. Potem mówi nam dokładnie o tym, co nazywamy krwistoczerwonym księżycem tego roku i o zaćmieniach słonecznych, które wpływają na naszą planetę. Tych fenomenów astronomicznych nie mamy przyjmować tylko jak spektakl, ale jako Znaki tych czasów. Mając świadomość, że Nasz Pan Jezus Chrystus jest Miłosierny, zachowjmy miłość bratnią z bliźnimi; jest to najwyższej wagi, żeby być na sposób naszego Pana. Jest to chwila jedności, aby żyć siłą przychodzącą z wysoka, i dzięki temu zło nie zdoła [nas] dzielić i na koniec zwyciężyć. Ta chwila jest poważna dla tego pokolenia. Dehumanizacja ludzkości postępuje naprzód, a Znaki nie dzieją się tak sobie, tylko [żeby ukazać] to, co po nich następuje. Naprzód, Ludu Boży! Amen.

One thought on “Luz de Maria de Bonilla (Argentyna), 18.01.2022., orędzie Jezusa

  1. Literóweczka (źle 🙂
    Zbliża się moment, w którym żle wykorzystana nauka sprawi, że będziecie żyć w ciemności [blackout?], dlatego wezwałem was, żebyście się przygotowali.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij