Luz de Maria de Bonilla (Argentyna), 18.09.2023, orędzie Jezusa

Umiłowane dzieci Moje, przyjmijcie Moją Miłość.

JESTEŚCIE MOIMI DZIEĆMI I WAS OCHRANIAM, ŻEBYŚCIE NIE PADLI ŁUPEM ZŁA.

IDZIECIE WCIĄŻ DROGĄ ZATRACENIA, PRZYJMUJĄC KAŻDY GRZECH JAKO FORMĘ CODZIENNEGO ŻYCIA. Traktowaliście Mnie [kiedyś] z szacunkiem i ze świętą bojaźnią, ale dziś jestem przedmiotem szyderstw i Moje Prawo jest wciąż oddzielane od istot ludzkich, nazywając dobrem to, co niemoralne, i kosztując tego, co grzeszne. Przekroczyliście Moje Prawo, doszliście aż do adorowania bóstw pogańskich.

To pokolenie występuje przeciwko Mnie, nie pamiętając, że JA JESTEM WASZYM BOGIEM. Obrażacie Mnie, nie myśląc o tym, że się duchowo cofacie, lubując się w tym, że czołgacie się po ziemi jak węże.

BIADA RZĄDZĄCYM, KTÓRZY ODDAJĄ SWOJE KRAJE W RĘCE ZŁEGO!

BIADA TYM RZĄDZĄCYM, CIĘŻAR MOJEJ SPRAWIEDLIWOŚCI SPADNIE NA NICH!

Słyszycie o wojnach, nie znając [ich] powodu, ujrzycie jak narody walczą przeciwko narodom, a możni, czując pragnienie wojny, doprowadzą was do Trzeciej Wojny Światowej. Moje dzieci będą cierpieć głód, woda będzie dalej wdzierać się w [głąb] krajów i brać je z zaskoczenia. Ziemia otwiera się w różnych miejscach, ziemia się trzęsie z powodu silnych trzęsień ziemi.

Umiłowane dzieci, będą z was szydzić, jeśli naprawdę wierzycie i zachowujecie wiarę w Moje Słowo, ale się nie lękajcie, nie cierpcie z tego powodu, ofiarowujcie Mi swoje cierpienia i boleści; w ciężarze Mego Krzyża poniosłem za was to, co dziś cierpicie.

Umiłowane dzieci, Słońce sprowadzi na was ciemność [blackout?]. Słońce jest chore i kieruje ku Ziemi silne flary geomagnetyczne; przygotujcie sobie to, co konieczne dla was do przeżycia [w czasie braku prądu i komunikacji].

Człowiek odrzuca Moje Wezwania do przygotowania się, smucę się z powodu tych ludzi, w ciemności nie będą wiedzieć, co robić, żyjąc z miłosierdzia tych, którzy uwierzyli i się przygotowali.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, ziemia wciąż mocno się trzęsie.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się za Francję i jej prezydenta, prowokacje zła trwają nadal.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się za Meksyk, cierpi z powodu trzęsień ziemi.

TRWAJCIE W MODLITWIE I DZIAŁANIU, WYCHODZĄC Z MIŁOŚCIĄ JAKO PIERWSI[?].

Jesteście dziećmi Mojego Miłosierdzia, a nim gardzicie, człowiek chce radzić sobie sam, beze Mnie.

Umiłowane dzieci Mego Serca:

KOCHAM WAS PŁOMIENNIE I W KAŻDYM CZASIE WAS OCHRANIAM, O ILE MI NA TO POZWALACIE.

Wiatr wieje z większą siłą i sprowadza cierpienie na niektóre kraje, wywołując wielkie spustoszenia.

Niektóre z Mych dzieci mają serce z kamienia, te serca będą traktowane twardo, aż zmiękną. Moje dzieci są rozpoznawalne po Mojej Miłości na Moje podobieństwo, i aby dojść aż do Mnie musicie kochać w tej samej mierze, jak Ja was kocham.

Wzywam was do trzymania w górze [sztandaru] wiary. Wydarzenia na Ziemi następują jedne po drugich, nie dając krajom możliwości wzajemnego wspierania się.

Ostrzeżenie jest bliżej, a Moje dzieci dalej ode Mnie. Wejdźcie już teraz do swojej wewnętrznej komnaty, i bez masek, w świetle Prawdy, zobaczcie siebie takimi, jakimi jesteście, po to, ażebyście wynagradzali i się nawrócili.

Dzieci, kocham was, wszystkich was błogosławię. Wasz Jezus

Witaj, Najczystsza Maryjo, bez grzechu poczęta (x3).

Komentarz Luz de Maria: Bracia: Nasz umiłowany Pan Jezus Chrystus powiedział mi: Umiłowana Moja, ci, którzy szybko Mi odpowiadają i walczą o to, by być innymi, szukając jedności, zrozumienia i bratniej miłości, będą posiadać ten niezmazywalny znak wyróżniający Mojej Miłości, który jest rozpoznawany przez Moje Legiony Anielskie, po to, aby spieszyły wam na ratunek, nade wszystko w chwilach największego zagrożenia. Córko, powiedz swoim braciom, aby pośpieszyli się w drodze swego nawrócenia, to pilne. Z wiarą oczekujmy i z większą pewnością stawajmy się lepszymi dziećmi Bożymi. Amen.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij