Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 28. i 30.03.2024, orędzia Maryi, Królowej Pokoju

28.03.2024

Kochane dzieci, wasze zwycięstwo jest w Eucharystii. Przybliżajcie się do Boskiej Uczty i karmcie się [nią], by być silnymi duchowo. Nie wyrzucajcie precz darów, które pozostawił wam Mój Jezus. Przyjdą dni, w których będziecie szukać Drogocennego Pokarmu, i znajdziecie go [tylko] w niewielu miejscach. Wielkie prześladowania Kościoła Mojego Jezusa sprawią, że wielu kapłanów będzie [musiało] sprawować [Eucharystię] w ukryciu. Cierpię z powodu tego, co na was nadchodzi. Dajcie Mi swe dłonie, a Ja zaprowadzę was do Mego Syna Jezusa. Cokolwiek będzie się działo, nie odrywajcie się od prawdy. Ci, którzy wytrwają w wierności wobec prawdziwego Magisterium Kościoła Mojego Jezusa otrzymają nagrodę sprawiedliwych. Módlcie się za Kościół i troszczcie się z miłością o waszych kapłanów. Trzymajcie ich mocno za dłonie i nie pozwólcie im wpaść w przepaść, w którą wpadł Judasz. Dla kapłanów i dla was, to Niebo ma być głównym celem. Naprzód, bez lęku! To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

30.03.2024

Kochane dzieci, wy nie jesteście sami. Niebo wyszło wam na spotkanie. W Jezusie, Moim Umiłowanym Synu, waszym Zbawicielu, możecie osiągnąć szczęśliwą wieczność. Oderwijcie się od świata i powróćcie do Tego, który jest waszym wielkim Przyjacielem. On wydał się za was i dla waszego zbawienia. Zmieńcie swoje życie. Nie zostawiajcie do jutra tego, co możecie zrobić dzisiaj. W ciszy modlitwy słuchajcie głosu Jezusa. On pragnie mówić do waszego serca. Słuchajcie Go, a będziecie bogaci w wierze. Nie pozwólcie niczemu ani nikomu oderwać was od drogi, jaką wam wskazałam. Ujrzycie jeszcze przerażające rzeczy na Ziemi, lecz ci, którzy wytrwają w wierności aż do końca otrzymają nagrodę sprawiedliwych. Naprzód w obronie prawdy! To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij