Luz de Maria de Bonilla (Argentyna), 3.04.2024, orędzie Jezusa

Umiłowane dzieci, błogosławię całą ludzkość.

PRZYJMIJCIE MOJĄ NIESKOŃCZONĄ MIŁOŚĆ, DZIECI MOJE.

Niektóre z Moich dzieci, widząc potwierdzenie objawień danych przez Moją Matkę, przez Mego umiłowanego św. Michała Archanioła, przeze Mnie oraz przez niektórych i niektóre z Moich świętych, postanowili poprawić swoje życie i zdecydować się na drogę nawrócenia, adorując Mnie, dając Mi cześć i chwałę, na jakie zasługuję. To właśnie jest uznanie, którego oczekiwałem od pokornych sercem.

WZYWAM WAS DO UZNANIA MNIE SWOIM PANEM I BOGIEM W OBLICZU TAK LICZNYCH ZNIEWAG ZE STRONY TYLU DZIECI MOICH, KTÓRE MNIE NIE KOCHAJĄ ANI NIE CHCĄ MNIE ZNAĆ; DLATEGO PRZYCHODZĘ DO KAŻDEGO Z WAS JAKO ŻEBRAK MIŁOŚCI, PO TO, ŻEBYŚCIE SIĘ ZBAWILI.

Bezbożność rządzi w obliczu obecnych konfliktów. Tak liczne ośrodki konfliktów, w które jest uwikłana ludzkość, wskazują na zasięg wielkiego konfliktu Trzeciej Wojny Światowej.

Umiłowane dzieci Moje, każde światowe wydarzenie stanowi część [procesu] zaostrzania się wydarzeń; wśród nich [są] znaki na wyskościach, na które pozwalam, kiedy ze światła przechodzicie do ciemności.

WZYWAM WAS DO SKRUCHY I DO NAWRÓCENIA. Jest pilne, aby Moje dzieci, wszystkie Moje dzieci się nawróciły i oddały Mi cześć jako swemu Królowi i swemu Panu, nie zapominając o Mej Najświętszej Matce, która was nieustannie ochrania.
Przychodzę wezwać was do nawrócenia już teraz!
Przychodzę wezwać was do modlitwy już teraz!
Przychodzę wezwać was do trwania w duchowej uważności już teraz!

Sądzicie, że jedynie Stany Zjednoczone są zagrożone przez trajektorię ciemności. Nie jest tak, dzieci; jest to ostrzeżenie dla całej ludzkości, jest to wezwanie do czujności dla całej ludzkości, BĄDŹCIE CZUJNI! Każde miejsce, przez które przejdzie cień ciemności posiada wielkie znaczenie; rozprzestrzeni się to, powtarzając się na każdym kontynencie.

WZYWAM WAS, DZIECI, DO BYCIA WSPÓŁCZUJĄCYMI I MIŁOSIERNYMI WOBEC SIEBIE NAWZAJEM.

To wydarzenie jest znakiem, po to, ażebyście wy, dzieci, nie szukali interpretacji, ale trwali w czujności w obliczu spełniania się Proroctw.

Dzieci, by pokazać wam Moje Miłosierdzie oferuję wam Moje Serce, po to, żebyście się w Nim schronili i poprzez skruchę, modlitwę i wynagrodzenie uniknęli tego, aby wody mórz zalały niektóre lądy i by głód się wzmógł na Ziemi.

Dzieci, ciemność wprowadza Ziemię w stan wojny między narodami, i w to, co z tej wojny się wyłoni.

Bądźcie pełni bratniej miłości, żyjcie Moją Miłością, żebyście spełniali Moją Wolę; bez miłości jesteście niczym. Zakończcie już [kierowanie się] interesami osobistymi, zawiść jest najgorszą doradczynią; niech biedak opływa w miłość, niechaj nie przechwala się bogacz swymi bogactwami doczesnymi, lecz niechaj wszyscy jednym głosem się modlą. Jest to czas na to, aby Łaska obfitowała w każdym z was. Niech grzesznik nie tylko opłakuje swoje grzechy, lecz niech żałuje i wyzna swoje grzechy na spowiedzi, otrzymując nowe życie.

SŁUCHAJCIE SIĘ, DZIECI MOJE, OSTRZEŻENIA NIE SĄ PO TO, ŻEBYŚCIE SIĘ LĘKALI, ALE PO TO, ŻEBYŚCIE SIĘ OBUDZILI I ODDALILI OD TEGO, CO GRZESZNE. Kroczcie uważnie, bowiem nieprzyjaciel duszy chce was [ode Mnie] oddalić, abyście, z jednej chwili na drugą, stali się prześladowcami tych, którzy są waszymi braćmi.

MOJE PRAWO JEST JEDNO I SIĘ NIE ZMIENIA!

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, ziemia trzęsie się w różnych miejscach.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, Meksyk mocno się trzęsie.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, ludzkość zwróci swój wzrok ku krajowi Orła [USA?].

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się za miasto wielu narodowości; San Francisco doznaje trzęsień ziemi.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się za samych siebie, wszyscy potrzebują [potrzebujecie?] modlitwy i nawrócenia.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, potrzebujecie duchowo się przygotować, wzrastajcie, bądźcie pokorni.

Módlcie się, dzieci, za Mój Kościół, jest to niezbędne.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, Diabeł rozcina [dosł. orze] niebo, wywołując zdumienie.

Umiłowane dzieci Mego Serca:

BŁOGOSŁAWIĘ CAŁĄ LUDZKOŚĆ, KTÓREJ NIE ZOSTAWIAM SAMEJ, ALE POSYŁAM MEGO ANIOŁA POKOJU, KTÓRY BĘDZIE WAM TOWARZYSZYŁ Z MOIM SŁOWEM DLA DOBRA WSZYSTKICH MYCH DZIECI.

Moje Serce pozostaje otwarte i chwalebne. Przyjdźcie, skryjcie się i zamieszkajcie w Moim Sercu, jako że pragnę dusz. Niepokalane Serce Mej Matki was oczekuje, towarzyszy wam w drodze, jako że jest Ona Matką i Nauczycielką dusz.

Błogosławię was, dzieci, kocham was. Wasz Jezus

Witaj, Najczytsza Maryjo, bez grzechu poczęta (x3).

Komentarz Luz de Maria: Bracia: Stoimy wobec Bożego Słowa, które porusza nasze sumienia, po to, aby człowiek zdecydował się na nawrócenie. Zlekceważono znaki, za pomocą których Dom Ojcowski z miłością ukazuje nam czas, w jakim żyjemy. Jako ludzkość zmierzamy ku wojnie atomowej, a ludzkość się nie zatrzymuje wobec tak tak straszliwego i brzemiennego w skutki wydarzenia wytworzonego przez człowieka. Ale Nasz Pan Jezus Chrystus nie pozwoli, by człowiek zniszczył to, co Bóg stworzył i przyjdzie, by położyć kres wojnie za pomocą Swej Sprawiedliwości. Bracia, bądźmy ludźmi modlitwy i działania, działając w sposób, którego Nasz Pan nauczył nas w Przykazaniach. Bez obaw, ale z wiarą i z pewnością ochrony Boga i Maryi idźmy dalej ku zbawieniu duszy. Amen.

https://revelacionesmarianas.com/PDF/esp.21.pdf

2 myśli w temacie “Luz de Maria de Bonilla (Argentyna), 3.04.2024, orędzie Jezusa

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij