Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 9.04.2024, orędzie Maryi, Królowej Pokoju

Kochane dzieci, otwórzcie swe serca na światło Prawdy, gdyż jedynie tak będziecie mieli siły, by przeciwstawić się tym, którzy sieją fałszywe doktryny. Nie zapominajcie: W Bogu nie ma półprawdy. Zginajcie kolana na modlitwie przed Krzyżem. Ludzkość jest chora i potrzebuje zostać uzdrowioną. Żałujcie za grzechy i szukajcie Miłosierdzia Mojego Jezusa. Pozwólcie, by wasze życie mówiło o Panu bardziej niż wasze słowa. Oto czas waszego szczerego i odważnego świadectwa. Prawda Mojego Jezusa jest w Jego Ewangelii oraz w naukach prawdziwego Magisterium Jego Kościoła. Cokolwiek się wydarzy, wytrwajcie w wierności wobec Jezusa. Nie spoglądajcie na Prawdę poprzez zabrudzone zwierciadło [tych oficjalnych, kościelnych nauk, które są skażone fałszem i półprawdami]. Prawda Mojego Jezusa będzie zawsze jaśnieć w wiernych duszach! Słuchajcie głosu mężnych żołnierzy w sutannie i nie odrywajcie się od lekcji przeszłości. W wielkim rozbiciu się wiary ocaleją jedynie ci, którzy miłują prawdę i jej bronią. Dajcie Mi swe dłonie, a Ja zaprowadzę was do Tego, który jest waszą Drogą, Prawdą i Życiem. Naprzód, bez lęku! To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij