Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 21-22.04.2024, orędzia Maryi, Królowej Pokoju

21.04.2024, Lizbona (Portugalia):

Kochane dzieci, Ja jestem waszą Matką i przyszłam z Nieba, by wezwać was do szczerego nawrócenia. Słuchajcie Mnie. Wy dobrze wiecie, jak bardzo was kocham. Bądźcie łagodni i pokorni sercem, a Niebo będzie waszą nagrodą. Nie zapominajcie: Komu wiele dano, od tego wiele wymagać się będzie (por. Łk 12,48). Nie zniechęcajcie się. Gdy będziecie odczuwać ciężar krzyża, wołajcie do Jezusa i On da wam zwycięstwo. Proszę was, żebyście byli mężczyznami i kobietami modlitwy. W rękach Różaniec Święty i Pismo Święte; w sercu miłość do prawdy. Mówcie wszystkim, że Pan będzie zawsze wierny Swoim Obietnicom, ale wy nie możecie stać z założonymi rękami. Przyjmujcie Moje Wezwania, gdyż jedynie tak możecie przyczynić się do Ostatecznego Tryumfu Mego Niepokalanego Serca. Będziecie jeszcze wszędzie widzieć straszne rzeczy, ale ci, którzy wytrwają w wierności aż do końca nigdy nie zostaną pokonani. Odwagi! W tej chwili sprawiam, że spada na was z Nieba nadzwyczajny deszcz łaski. Naprzód w obronie prawdy! To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

22.04.2024, Algarve (Portugalia)

Kochane dzieci, dajcie Mi swe dłonie, a Ja poprowadzę was drogą świętości. Nie traćcie nadziei. Bóg ma wszystko pod kontrolą. Ufajcie Jemu, który widzi to, co ukryte i zna was po imieniu. Żyjecie w czasie gorszym niż w czasie Potopu i nadeszła chwila waszego powrotu. Oderwijcie się od świata, gdyż stanowicie Własność Pańską, i jedynie za Nim macie podążać i [tylko Jemu macie] służyć. Wy jesteście w Moim Niepokalanym Sercu i niczego nie musicie się lękać. Słuchajcie Mnie. Wy macie wolność, ale najlepiej jest czynić Wolę Bożą. Bądźcie uważni, by nie dać się zwieść. Żyjecie w czasie duchowego zamętu i jedynie prawda będzie waszym orężem obronnym przeciw nieprzyjaciołom Boga. Nie pozbywajcie się błogosławieństw przyjmowanych w waszych ciągłych spotkaniach z Moim Synem Jezusem. Nie odrzucajcie błogosławieństw przyjmowanych w Sakramentach, prawdziwych kanałach zbawczego działania Mego Syna Jezusa w waszym życiu. Odwagi! Dzień jutrzejszy będzie lepszy dla sprawiedliwych. Idźcie naprzód drogą, którą wam wskazałam! To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij