Gisella Cardia (Trevignano Romano, Włochy), 13-25.04.2024, orędzia Jezusa i Maryi

13.04.2024, orędzie Jezusa

Drodzy bracia i drogie dzieci, dziękuję, że jesteście tutaj na modlitwie, zginając kolana. Córko, proszę tych wszystkich, którzy modlą się razem z tobą: miejcie zawsze nadzieję i ufność! Nawet wtedy, gdy wszystko będzie wydawało się stracone, Ja zainterweniuję z Moją chwałą! Dzieci umiłowane, troszczcie się o siebie nawzajem. Ja zostawiłem wam Matkę, która bierze was za rękę, by was uczyć i by pokazywać wam prawidłową drogę z wielką miłością. Dzieci, bądźcie pełne cierpliwości, pokory, siły i odwagi. Tylko Ja wiem, kto wejdzie przez bramę Nieba, by przyjść do Mnie. Błogosławię was teraz w Imię Przenajświętszej Trójcy. Zostawiam wam Mój Pokój.

21.04.2024, orędzie Maryi

Drogie dzieci, dziś otrzymacie szczególne błogosławieństwo. Tak jak błogosławi was Ojciec, Mój Najświętszy Syn i Duch Święty. Dzieci, dziękuję, że jesteście tutaj, klęcząc na modlitwie. Dzieci umiłowane, przy naszym pierwszym spotkaniu powiedziałam, że wybrałam was ze względu na wiarę, nadzieję i miłość, jakie mieliście w waszych sercach. Wy przekazaliście to wszystko waszym braciom, i tak wielu przyszło do stóp Mojego Jezusa, skruszonych i pełnych miłości. Teraz, dzieci, proszę was, żebyście modlili się z powodu tego, co może nadejść… wojny atomowej, która toruje sobie drogę, by zniszczyć ludzkość. Wszystko to może zostać oddalone dzięki modlitwie i pokucie. Dzieci, głód nadciąga! Bądźcie roztropni, róbcie dalej zapasy. Dzieci Moje, Miasto Siedmiu Wzgórz [Rzym] jest w niebezpieczeństwie ze strony wielkich trzęsień ziemi. Mój Syn położy Swą [karzącą] dłoń na tych kapłanach, biskupach i kardynałach, którzy rozpraszają Jego stado, oraz na tych, którzy sieją zamęt. Zostaną oni surowo ukarani. To jest czas podziału… będzie [on następował] w rodzinach, grupach, przyjaźniach i w Kościele. Dzieci, bądźcie zjednoczone i kochajcie się nawzajem. Teraz zostawiam was z Moim matczynym błogosławieństwem: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

25.04.2024, orędzie Maryi

Drogie dzieci, dziękuję, że jesteście tutaj, zjednoczeni na modlitwie. Dzieci Moje, znam wasze serca i widzę waszą wiarę, za to wam dziękuję. Proszę was usilnie, dzieci, mówcie wszystkim, jak potrzebne jest nawrócenie, ponieważ minuty są [już] policzone, nie ma już czasu… Dzieci Moje, nie wyobrażacie sobie, jak szczęśliwy jest Mój Jezus, gdy powracacie do Niego z sercem bijącym z miłości. Mój Jezus szuka grzeszników, każdego z osobna, z pragnieniem [dosł. życzeniem] i nadzieją, żeby zdołali się zbawić i wrócić do Jego stóp. Jego Miłosierdzie jest nieskończone, ale patrzcie również na potęgę Jego Sprawiedliwości, gdy wyleje się ona na tych, którzy odwracają się do Boga plecami. Proszę was usilnie, wybierzcie drogę wąską, która doprowadzi was do życia wiecznego. Teraz błogosławię was wszystkich w Imię Przenajświętszej Trójcy: Ojca, Syna i Ducha Świętego. Niech pokój będzie w waszych sercach. Amen.

https://lareginadelrosario.org/messaggi-aprile-2024/

One thought on “Gisella Cardia (Trevignano Romano, Włochy), 13-25.04.2024, orędzia Jezusa i Maryi

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij