Luz de Maria de Bonilla (Argentyna), 3.06.2024, orędzie Jezusa

Umiłowane dzieci Moje, przyjmijcie Me Błogosławieństwo; jako miłujący ojciec otaczam was Moją opieką. Dzieci, Me Serce bije dla każdego z was. Zjednoczcie się w jeden głos modlitwy w obliczu wzburzenia, w jakim obecnie żyje ludzkość. Wiedzcie, że modlitwa bez uczynków jest jak krzew róży bez zapachu. Uczynki pochodzące z modlitwy są jak przyprawa, która nadaje smak modlitwie.

Umiłowani Moi: Ten czas jest intensywny dla ludzkości, hekatomba jest bliżej ludzi niż to sobie wyobrażacie. Ludzkość musi się zebrać i skupić na duchowym ocaleniu. Walczycie jedni przeciw drugim; władza wysila się przeciw społeczeństwom, prowadząc je jak owce na rzeź. Wzywam was do zachowywania pokoju w rodzinach i do bycia pokornymi; jeśli są nieporozumienia, szukajcie przebaczenia sobie nawzajem. Jeśli wam nie wybaczają, wy wybaczajcie, ażeby zło i uraza mniej ciążyły. Ofiarujcie [Bogu] zmianę swojego postępowania, zmianę charakteru, i bądźcie nowymi ludźmi. Wasza postawa wobec bliźnich ma być prawdziwie chrześcijańska, robiąc zawsze pierwszy krok ku pojednaniu. Zamieńcie serce z kamienia na serce z ciała; jest to ważne dla was, dzieci Moje, w tym czasie, tak jak uważanie na słownictwo, jakiego używacie. Nie osądzajcie, zostawcie to Mnie, bądźcie zdrowi duchowo. Szatan zalewa ludzkość błotem tego, co wydaje się być dobre, a nie jest, by was zdezorientować i w ten sposób doprowadzić do życia w grzechu.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się za siebie nawzajem. Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, znów dowiecie się o krajach, które powstają przeciwko innym. Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, ażeby ludzka władza, która chce uciskać Mój Lud, nie sprowadziła na was cierpienia ani nie próbowała [? sprawić, żebyście] stracili wiarę we Mnie i w Moją Matkę. Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, ziemia się trzęsie, znaki na wysokości się nie zatrzymują, a ludzkość przechodzi obojętnie, nie biorąc tego na poważnie.

Nie jest to koniec świata, dzieci Moje, ale potrzebujecie osobistej przemiany, żebyście zdołali stać się nowymi stworzeniami, bardziej czułymi na ból brata.

Gwiazda Słońce dalej uderza w Ziemię i Moje dzieci cierpią.

Bądźcie miłością na Moje podobieństwo, nie przechodźcie bez wydawania owoców. Ten czas jest niebezpieczny i musicie rozpoznawać dzięki rozeznawaniu [w świetle] Ducha Świętego, co jest Moje, po to, żebyście nie schodzili na bezdroża.

Moje błogosławieństwo dla całej ludzkości niesie zawarte w sobie Moje Miłosierdzie. Jesteście Moimi ukochanymi [dziećmi]. Wasz Jezus

Witaj, Najczystsza Maryjo, bez grzechu poczęta (x3).

Komentarz Luz de Maria: Bracia: Nasz Pan Jezus Chrystus nie zatrzymuje się przed Swym Ludem, dalej prowadzi nas bezpieczną drogą i mówi do nas pomiędzy wierszami, co każdy musi szeroko rozeznawać. Nasz Pan Jezus Chrystus kieruje do nas wezwanie, by duchowo trwać w górze, w tym ciągłym, osobistym wysiłku, by być lepszymi i trwać bliżej Niego; i w końcu by kochać naszych braci oraz tych, których jest trudniej kochać. Wykorzystajmy ten czas na to, aby porzucić łachmany kłótni, urazy i zawiści. Jest to czas na to, by okiełznać nasz język, by używać go tylko, by podobać się Bogu; tak wydamy owoce życia wiecznego. Opróżnijmy nasze serce z tego, co nie jest z Boga i napełnijmy je całe miłością, przebaczeniem, wiarą, nadzieją i miłością miłosierną. Rzeczywistość jest jedna i stoimy wobec jedynego w swoim rodzaju momentu w historii ludzkości, jakim jest III Wojna Światowa. Pamiętajmy o Naszym Panu Jezusie Chrystusie, bądźmy ludźmi odnowionymi i pełnymi bratniej miłości. Amen.

https://revelacionesmarianas.com/PDF/esp.32.pdf

One thought on “Luz de Maria de Bonilla (Argentyna), 3.06.2024, orędzie Jezusa

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij