Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 8. i 11.06.2024, orędzia Maryi, Królowej Pokoju

8.06.2024:

Kochane dzieci, Mój Syn Jezus was kocha i was oczekuje. Nie odrywajcie się od drogi, którą On wam wskazał w Swej Ewangelii. Brońcie Jezusa i Jego nauk. Swoim przykładem i słowami pokazujcie wszystkim, że stanowicie Własność Pańską. Nie pozwólcie, by demon was zwiódł za pomocą pociągających rzeczy tego świata. Nie zapominajcie: Wszystko w tym życiu przemija, lecz Łaska Boża w was będzie wieczna. Zdążacie ku przyszłości[, w której będzie miała miejsce] wojna duchowa, jakiej nigdy nie było wcześniej. Bronią, którą wam oferuję na wielką bitwę, jest Prawda. Zwycięstwo sprawiedliwych przyjdzie poprzez prawdę. Cokolwiek będzie się działo, nie odrywajcie się od prawdy. Będziecie mieć jeszcze długie lata ciężkich prób, ale nie traćcie ducha. Ja będę z wami, choć Mnie nie widzicie. Módlcie się. Szukajcie sił w Ewangelii i w Eucharystii. Dajcie z siebie to, co najlepsze, a zostaniecie sowicie wynagrodzeni. Pamiętajcie zawsze: to Niebo ma być waszym celem. To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

11.06.2024:

Kochane dzieci, otwórzcie swe serca dla Mego Syna Jezusa. On was nauczył kochać i przebaczać. Gdyby ludzie przyjęli nauki Mojego Jezusa, ludzkość zostałaby duchowo uleczona. Oderwijcie się od świata i żyjcie zwróceni w stronę Raju, jedynie dla którego zostaliście stworzeni. Mój Jezus jest bardzo blisko was. Słuchajcie Go. Bądźcie łagodni i pokorni sercem, gdyż jedynie tak możecie osiągnąć świętość. Nie odrywajcie się od prawdy. Zdążacie ku przyszłości, w której prawda będzie w pogardzie, a ludzie przyjmą to, co jest fałszywe. Fałszywe ideologie zajmą miejsce uprzywilejowane i śmierć będzie obecna w Domu Bożym. Jestem waszą Matką Bolesną i cierpię z powodu tego, co na was nadchodzi. Módlcie się. Przyjmijcie Jezusa i Jego Ewangelię, a wszystko dobrze się dla was skończy. To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij