Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 24.12.2020., orędzie Maryi, Królowej Pokoju

Kochane dzieci, kochajcie Miłość, przyjmijcie Mojego Syna Jezusa, bo On was kocha i oczekuje was z otwartymi ramionami. Ludzkość stała się biedna duchowo, ponieważ ludzie oderwali się od Stwórcy. Moje biedne dzieci chodzą jak ślepcy prowadzący innych ślepców, i tak ludzkość idzie po ścieżkach samozniszczenia, które ludzie przygotowali swoimi własnymi rękami. Szukajcie Jezusa w Eucharystii. Tak, jak jest w Niebie, On jest obecny w Eucharystii w Ciele, Krwi, Duszy i Bóstwie. Jak już powiedziałam w przeszłości, to jest prawda niepodlegająca negocjacjom. Tak jak w przeszłości, nieprzyjaciele szukają środków, by oderwać was od Jezusa. Zawsze pozostawajcie z prawdą. Trudne czasy nadejdą, ale wy nie jesteście sami. Mój Jezus zawsze będzie z wami. Nie lękajcie się. Bądźcie uważni. Módlcie się wiele. Jesteście otoczeni wilkami przebranymi za owce. Cokolwiek się wydarzy, wytrwajcie w wierności prawdziwemu Magisterium Kościoła Mojego Jezusa. Naprzód w obronie prawdy! To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij