Gisella Cardia (Trevignano Romano, Włochy), 27.11.2021., orędzie Jezusa

Dzieci Moje, jakże pięknie widzieć was zjednoczonych jak jedna rodzina. Córko Moja, to pokolenie nie doszło jeszcze do pełni swej katastrofy; nie dajcie się opanować złu, nie wpadnijcie w tę złowrogą sieć. Ja jestem z wami, obiecałem wam [to] i zawsze dotrzymuję obietnic. Ja jestem Tym, Który Jest, JA JESTEM. Córko Moja, wiem, wiem, ile bólu i rozczarowań doświadczacie, ile osób się oddala; ale wy pozwólcie, bym to Ja był tym sprawiedliwym [tzn. sami nie osądzajcie], miejcie litość nad nimi, tyle będzie selekcji [odsiewów, chwil wyboru, szans], nade wszystko tych, co do których się tego nie spodziewacie; Ja dopuszczę na nich ucisk, aż zostaną całkowicie oczyszczeni, i jeśli oni Mnie wybiorą, przyjdą do Mnie; ale wy się nie martwcie, pozwólcie, by sprawy szły w ten sposób. Dzieci Moje, to[, co teraz zaczyna się dziać] jest tym, co miało nastąpić, a kiedy prosiłem was: Trwajcie zjednoczeni, nie rozumieliście. Ja chcę widzieć Mój Lud bliski sobie nawzajem, rodziny, które się narodzą, młodych, którzy się pokochają. Och! Dzieci Moje, któż jest Moją matką i którzy są Moimi [braćmi i] siostrami [por. Mk 3, 31-35]– takimi bądźcie wy: ojcami, matkami, dziećmi, [braćmi] i siostrami Mojego ludu. Ja jestem Ojciec i Syn [tzn. Osoby Trójcy Świętej zawsze są i działają razem], takimi musicie być i wy, idący po Moich śladach. Dzieci Moje, możni [tego świata] zjednoczyli się, by przynieść wojnę, a nie pokój; zawsze pamiętajcie na te słowa, nie dajcie się zwieść, stawiajcie opór i troszczcie się o siebie nawzajem, nakazuję wam [to]. Ja was kocham całą Miłością, jaką mam w [Mym] wnętrzu, ale proszę was: czyńcie pokutę, czyńcie pokutę za Mój Kościół, czyńcie pokutę za tych, którzy się oddalili i nie rozpoznają [nie uznają] już więcej Boga; czyńcie to [choć] jeden dzień w tygodniu, jeśli chcecie, ale czyńcie pokutę. Dzieci, nic już nie pozostało na tym świecie [do czego można by było tęsknić], a wy nie macie żadnego wyobrażenia tego, co Ja dla was przygotowałem; będzie wszystko wspaniałe, [będzie] wiele radości, bez bólu, z wielką miłością; złorzeczenia pozostawmy temu światu, [miejcie] tylko słowa miłości dla Mnie, a Ja dla was. Wybrani zostaną zabrani i zaniesieni tam, gdzie Ja już przygotowałem ich świat [tzn. szybko umrą i pójdą do Nieba?], ale niektórzy będą musieli pozostać na tej Ziemi, aby wszystko zaczęło się od nowa z Moją pomocą [tzw. Era Pokoju]. Och! Dzieci najdroższe, bracia Moi, gdybyście wiedzieli, jak wielka jest Moja miłość do was! Ale pomimo wszystko, Moje Serce nadal broczy Krwią, Serce Moje i Serce Mej Matki odczuwają wielki ból dla [z powodu?] tego świata i tej ludzkości. Ja będę z wami i pobłogosławię każdego z was z osobna. Córko Moja, łzami Mej Matki uczyń znak krzyża nad każdym z nich, aby mogli być chronieni; amen. Zanieście pokój waszym dzieciom w waszych domach, zanieście [im] Mój Pokój. Teraz was błogosławię: w Imię Ojca, w Moje Najświętsze Imię i [w Imię] Ducha Świętego. Amen.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij