Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 16.04.2024, orędzie Maryi, Królowej Pokoju

Kochane dzieci, Ja jestem waszą Matką Bolesną i cierpię z powodu tego, co na was nadchodzi. Zginajcie kolana na modlitwie. Szeroka brama się otworzy i nieprzyjaciele będą posuwać się naprzód, wywołując wątpliwości u Mych biednych dzieci. Mój Jezus oczekuje waszego „tak”, szczerego i odważnego. Nie pozwólcie, by zło was skaziło. Należycie do Pana, i tylko za Nim macie podążać i [tylko Jemu macie] służyć. Ludzkość kroczy ku wielkiej przepaści duchowej. Karmcie się modlitwą i Słowami Mojego Jezusa. Przybliżajcie się do konfesjonału i szukajcie Miłosierdzia Mojego Jezusa dla waszego życia. Kto idzie razem z Panem, ten nigdy nie zostanie pokonany. Naprzód, bez lęku! To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij