Luz de Maria de Bonilla (Argentyna), 12.05.2024, orędzie Jezusa

Umiłowane dzieci Moje, błogosławię was, kocham was.

Ileż niepewności i ileż bólu przeżywają Moje dzieci w tej chwili!

GŁUPOTA MOICH DZIECI NIE POZWALA IM ŻYĆ W RZECZYWISTOŚCI… NIE MA WCIĄŻ SPÓJNOŚCI MIĘDZY TYM, JAK ŻYJECIE A PRAWDĄ TEJ CHWILI.

Dzieci najukochańsze, módlcie się w każdej chwili życia, tak aby dzięki modlitwie wasze uczynki były wewnętrznie przemieniane; nie rozgłaszając tego, bez chwalenia się tym, ale postępując na Moje podobieństwo w pokorze.

TERAZ, TERAZ, TERAZ JEST CZAS NAWRÓCENIA, DZIECI MOJE! Nie czekajcie na inny moment; właśnie w tym czasie wraz z przemianą stworzenia musicie zarazem przemienić się wewnętrznie. Aby uczestniczyć w wylaniu Mego Ducha, musicie być godni przyjęcia błogosławieństw Mego Ducha, który wydaje owoce w ludziach dobrej woli.

Umiłowani Moi, więcej znaków ujrzycie na Niebie i na Ziemi, po to, żebyście wybudzili się z tego letargu, w jakim utrzymuje was Nieprzyjaciel duszy. Ziemia będzie dalej mocno się trząść, po to, żebyście się przebudzili i nawrócili; wody będą się raz po raz burzyć, aby zmyć grzech ludzkości: zapieranie się Mnie i nieposłuszeństwo wobec Mnie.

Jestem Miłosierdziem i wzywam was, dlatego każdy z was musi powstać z bagna, w jakim duchowo żyjecie i wznieść się ponad nie, pozwalając, by Mój Duch was żywił, tak abyście byli nowym stworzeniem, i żebyście, trzymając za rękę Moją Najświętszą Matkę, pokonali ludzkie ego. Z pokorą i milczeniem Mojej Umiłowanej Matki, niech każde działanie będzie na Moją chwałę; stawiajcie siebie na ostatnim miejscu pomiędzy waszymi braćmi, w ten sposób dacie świadectwo, że jesteście Moimi dziećmi.

TAK JAK W FATIMIE, MOJA MATKA POZOSTAWIŁA WAM SWE SŁOWO, KTÓRE OBEJMUJE CAŁĄ LUDZKOŚĆ Z BŁOGOSŁAWIEŃSTWAMI I CIERPIENIAMI TEGO POKOLENIA; PODKREŚLIŁA TAKŻE, ŻE JESTEŚCIE JEJ DZIEĆMI, I ŻE KOCHA WSZYSTKICH.

MOJA MATKA WAS OCZEKUJE I PRZEKAZAŁA WAM SWOJĄ WIERNOŚĆ WOBEC PRZENAJŚWIĘTSZEJ TRÓJCY. JEST MOJĄ NAJUKOCHAŃSZĄ MATKĄ, BRAMĄ NIEBA, I JEJ NIEPOKALANE SERCE ZATRYUMFUJE.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, pokusy narastają, więcej narodów wchodzi w scenariusz wojny.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, Europa cierpi z powodu postępów wojny; słowa przywódcy Rosji sprawiają, że myślicie o bliskości Trzeciej Wojny Światowej, ale nie lękajcie się, dzieci, nie lękajcie się, Ja zainterweniuję zanim ludzka pycha zniszczy to, co jest Bożą własnością.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, wody wznoszą się ponad ziemię, módlcie się, tam, gdzie mieszka wiele Mych dzieci ziemia się trzęsie, módlcie się za San Francisco.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, Moja Matka jest Matką ludzkości, i, troszcząc się z uwagą o Swoje dzieci, ochrania je; kochajcie Ją, dzieci Moje.

Módlcie się, dzieci Moje, módlcie się, ciemność nadciąga, zachowujcie Moje Światło w waszych sercach.

Najukochańsi Moi, przyjmijcie Moje Błogosławieństwo. Kocham was. Wasz Jezus

Witaj, Najczystsza Maryjo, bez grzechu poczęta (x3).

Komentarz Luz de Maria: Bracia: Nasz Pan Jezus Chrystus poprosił mnie, bym przekazała wam to, co następuje: Jako Jego dzieci, mamy otwarte przed sobą Jego Nieskończone Miłosierdzie; to, czego potrzebujemy to żałować za grzechy jak najszybciej i przystąpić do Sakramentu Spowiedzi, spełniając pokutę. Bracia, w obliczu tego wszystkiego, co się w tym czasie dzieje, najważniejsze jest duchowe przygotowanie i nie możemy o tym zapominać. Ze świętą cierpliwością oczekujemy na poważne wydarzenia, ale jako ludzkość jest duża część braci, którzy nie wiedzą, co się dzieje, ani co może nastąpić z chwili na chwilę. Nasz Pan powiedział mi: „Umiłowana Moja, powiedz swym braciom, że wszystko posuwa się naprzód, nawet jeśli wydaje się, że cierpienie zostało powstrzymane”. W tych chwilach impasu musimy być najczujniejsi, z zapaloną świecą i trzymając za rękę Naszą Najświętszą Matkę. Miejmy świadomość, że na koniec zatryumfuje Niepokalane Serce Maryi, i to, co dzieje się na Ziemi zostało już zapowiedziane z Nieba. Tak samo gwiazdy świecą zawsze, nawet gdy człowiek na nie nie patrzy. Schronieni pod Płaszczem Matki Bożej trwajmy zjednoczeni w Najświętszych Sercach. Amen.

https://revelacionesmarianas.com/PDF/esp.28.pdf

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij