Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 14.05.2024, orędzie Maryi, Królowej Pokoju

Kochane dzieci, szukajcie sił w Eucharystii, gdyż jedynie tak możecie przezwyciężyć wszelkie przeszkody. Przyjdzie dzień taki, że w wielu miejscach chleb będzie tylko chlebem [a nie prawdziwą Eucharystią]. Demon wywoła wielki zamęt w Domu Bożym i wiele z Mych biednych dzieci będzie wygłodzonych. W wielkim i bolesnym prześladowaniu Kościoła Mojego Jezusa będziecie szukać Drogocennego Pokarmu, i znajdziecie [go tylko] w niewielu miejscach. Nie zapominajcie: Ciało, Krew, Dusza i Bóstwo [Chrystusa] znajdziecie tylko w jedynym i prawdziwym Kościele Mojego Jezusa. Mówcie wszystkim, że pełną prawdę Mojego Jezusa możecie znaleźć tylko w Kościele katolickim. Ja jestem waszą Matką i cierpię z powodu tego, co na was nadchodzi. Módlcie się. Nie odrywajcie się od modlitwy. W dzieleniu i rozdawaniu Chleba możecie rozpoznać [dosł. zidentyfikować] prawdziwych żołnierzy w sutannie. Bądźcie uważni. To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij