Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 16.05.2024, orędzie Maryi, Królowej Pokoju

Kochane dzieci, Mój Pan posłał Mnie do was, abym wezwała was do świętości. Nie zamykajcie swych serc na Moje Wezwanie, ale podejmujcie wysiłek, by żyć Moimi Wezwaniami. Dawajcie wszędzie świadectwo o Mojej Obecności pośród was. Uspokajajcie wasze serca. Nie martwcie się. Ja będę się o was troszczyć i, jeśli otworzycie się na działanie Ducha Świętego, zostaniecie przemienieni. Dajcie z siebie to, co najlepsze w misji, jaka została wam powierzona. Żyjecie w czasie duchowych ciemności. Ludzkość kroczy ślepa duchowo, ponieważ ludzie oderwali się od Stwórcy. Oto czas waszego powrotu. Bądźcie uważni! Mój Pan się spieszy. Nie żyjcie oderwani od prawdy. Nieprzyjaciele będą działać, ale nic ani nikt nic nie wskóra przeciw Bożym Planom. Radujcie się! Ci, którzy wytrwają w wierności aż do końca, zostaną sowicie wynagrodzeni przez Pana. Ja was kocham i zawsze będę z wami. To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij