Pedro Regis (Anguera, Brazylia), 18.05.2024, orędzie Maryi, Królowej Pokoju

Kochane dzieci, wielki okręt [Kościoła] zboczy z drogi do bezpiecznego portu; nie wytrzyma wielkiej burzy i przełamie się w połowie. Wielu wypije gorzki kielich bólu i wielka liczba zginie w bagnie [Wielkiej Apostazji]. Jestem waszą Matką Bolesną i cierpię z powodu tego, co na was nadchodzi. Zginajcie kolana na modlitwie i szukajcie sił w Ewangelii Mojego Jezusa i w Eucharystii. Nie odrywajcie się od nauk prawdziwego Kościoła Mojego Jezusa. Babilon wszędzie się rozprzestrzeni i będzie wielki zamęt w Domu Bożym. Świadczcie o tym, że należycie do Jezusa. Nie wycofujcie się. Wytrwajcie niezachwianie na drodze, którą wam wskazałam, a będziecie mieli Niebo jako zapłatę. Znam wasze potrzeby i będę modlić się za was do Mojego Jezusa. Naprzód, bez lęku! To jest orędzie, jakie dziś wam przekazuję w Imieniu Najświętszej Trójcy. Dziękuję, że pozwoliliście Mi spotkać się tu z wami jeszcze jeden raz. Ja was błogosławię: w Imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Amen. Pozostańcie w pokoju.

Dodaj komentarz

Design a site like this with WordPress.com
Rozpocznij